kusinvitamin

2010-08-09, kl 01:51:44
Nu blir min kusin Alexandra ännu ett år äldre! :D 15 år, herregud! Men synd är ju att hon bor så långt bort så kan inte ge henne någon present. Men jag ritade eller försökte isf sen är de upp till alla andra att säga om de blev likt men jag tycker att jag lyckades något så bra iaf :) Here it goes..

Likt Alex?
Här kommer iaf orginalbilden :P

Inte så jätte kanske.. men lite :o De va iaf värt ett försök

Idag har jag varit med kompisar och haft de kul ^^ Imorn får vi se vad som händer.
Ha de bra och grattis igen Alex! :D ♥


Mamsen

Den blev jättebra hon kommer nog att bli nöjd!!

2010-08-09, kl 01:51:44
Farmor

Visst ser man att det är Alexandra,det blev jättefint,min tiger hur går det med den?

2010-08-09, kl 01:51:44
Faster Jenny

Oj så fin!. Hon kommer att bli jätteglad. Hm, tror att man kan skicka den i ett brev som man har gjort av kartongpapp, då kan den inte vika sig. Och man skriver Får ej vikas på. Hälsa alla. Kram på er

2010-08-09, kl 01:51:44

Kommentera gärna


Namn:

Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)


Website:


Kommentar:


RSS 2.0