Hurra, hurra, hurra!

2010-01-08, kl 23:04:57
Idag fyller min kompis Malin 18, grattis på henne :D
Så imorn ska jag åka till Kista å köpa en present till henne. Vi får se vad de blir för nåt.

Innan lovet fick vi en läxa att läsa en skönlitterär klassiker å sen skriva en recension om den, det har jag inte gjort än å den ska in nästa fredag. Duktig som jag e >.< Men jag har iaf lånat en bok från biblan.. Stolthet & fördom, såg filmen häromdan så nu ska jag läsa boken oxo. Jag gillade filmen väldigt mkt å hoppas att jag gillar filmen lika mkt. ^^
Ska sova snart iaf så att jag orkar gå upp tidigt imorn, men hade tänkt börja läsa nåra kapitel i boken innan så skriver mer nån annan gång. Kanske imorn..? Vem vet :P

Vet inte heller vad jag ska ha på mig men de får jag lösa imorn då.. Det behöver ju iinte va värsta finkläderna iaf.. De e bra.
Sov gott folket ^^

Halka inte på tvålen!

farmor

du kan ju komma till pappa så jag får träffa dig,snart fyller du år ,kram

2010-01-08, kl 23:04:57

Kommentera gärna


Namn:

Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)


Website:


Kommentar:


RSS 2.0