bakning

2010-07-19, kl 22:10:28
I lördags va jag på grönan, de va skoj! :D Men upptäckte då att jag va lite pank.. Så hade råd med åkbandet, middag och spökhuset. Kollade sen när jag kom hem och hade 40 kr kvar på kontot! Hah, som tur är får jag pengar av mamma för maten jag köpt under dom här veckorna och underhåll snart så klarar mig tills dess. Men redan imorn ska jag bli ytterligare lite fattigare. Måste köpa present till Bella som fyller år nu på lördag.
Efter att jag kommit hem i lördags så bakade jag godismuffins :3 Dom blev supergoda! Och här kommer lite bilder från lördagen:

innan vi gick in i spökhhuset fick de posa i en läskig bild ;) haha
nu blev ni rädda va!? :D

tog kort när vi stod på djurgårdsfärjan på väg hem

2 lite suddiga bilder på sthlm från färjan men gillade dom ändå

smeten och sen formarna innan de åkte in i ugnen

topping på och klara :D

Sådär, nu blev jag sugen på en muffins så kanske går och tar en snart :P Just de! Kycklingen! Måsta ta fram den så att den tinar lagom till min kycklingsallad imorn :D
Hade oxo tänkt diska imorn men mamma tålde inte att se disken (så mkt disk va de inte) så hon diskade.. Ja, vad ska man säga. Tack :P haha
I'm out.


Farmor

Nähä!Mamma ska väl inte diska efter dig!Städa nu hela huset i ställe.Är inte rädd för spöken kram

2010-07-19, kl 22:10:28
Mamsen

Inte mycke disk det var fullt överallt, men allt diskade jag inte resten får du diska hahaha!

2010-07-19, kl 22:10:28
Dashu

Antar att jag är den enda som blev hungrig och sugen på muffins! Detta är anledningen till att jag inte följer matbloggar, Damn you woman Damn you!



Now Im gonna eat!

2010-07-19, kl 22:10:28 Website: http://lifebydashu.blogg.se/


Kommentera gärna


Namn:

Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)


Website:


Kommentar:


RSS 2.0