blixtrar och dunder, magiska under

2010-07-29, kl 17:34:09
Inatt så hördes regnet, åskan och man kunde se blixtrar. Underbart! :D Älskar sånt väder!
Idag så ska mamma få sy upp mina byxor och fixa en knapp på min skjorta, kanske borde jag egentligen kunna göra sånt sj men eftersom att de här ska bli mina serveringskläder den här helgen så får hon göra de så att inget går fel. De är ju ett bröllop och då vill inte jag att nåt ska gå fel :o

Har inte mkt att skriva direkt så jag avslutar här med en bild som jag hittade på google på några underbara blixtar, ha de bra :)


farmor

Vakna i morse också av att det mullra,men det var en bit härifrån,vi har inte haftåskan just här.

lycka till på jobbet.

2010-07-29, kl 17:34:09
Sandra

Tack :) Kan bara hålla med, gillar också åskoväder. Det är så mäktigt och vackert när det mullrar och blixtrar ;D Kram

2010-07-29, kl 17:34:09 Website: http://livetarvackert.blogg.se/


Kommentera gärna


Namn:

Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)


Website:


Kommentar:


RSS 2.0