dricka.. coolt?

2010-07-17, kl 01:16:31
Jo, jag vet att man blir mjukare i kroppen när man druckit pappa. Men då jag föll av gungan va jag 100% nykter :P
Och farmor.. Helium har jag aldrig använt förut, vi tänkte bara köpa för att vi hade tråkigt och man låter kul när man andats in helium. Sen hade vi ju inte tänkt göra de till en vanesak! De är dyrt och man kan ha kul även utan helium. Vi hade ju kul under våran vindruvslek och de enda man gjorde va att äta vindruvor xD
Sen så skrev du att vi inte ska dricka för att de är tuffare att va utan. Visst finns de en del som tycker att de är coolt att dricka. Förstår mig inte på dom, de är inte minsta coolt. Anledningen till att jag dricker är för att jag tycker att de är gott, inte "coolt". Sen så dricker jag inte 24/7, bara vid vissa tillfällen och då när jag dricker så dricker jag inte så så mkt att jag däckar. Du behöver inte vara orolig ^^

Idag har jag varit vid fysingen och grillat med nåra kompisar. Hade tänkt bada men de blev inte av. Jag orkade inte byta om så jag bara satt och umgicks :) Imorn ska jag till grönan med Evert, Mikis och Matte. Ska bli kul :D
Sen så måste jag hitta en vit skjorta nån dag snart som jag behöver då jag ska servera på bröllopet men även till skolan. Måste dessutom hitta present till min gulliga syster som fyller år nästa vecka.
Men nu ska jag sova så att jag orkar upp imorn. Ha de bra!


Farmor

Tack det kändes skönt med dina kloka tankar.Nu blev jag lugnare.Du kan väl komma upp när du vill.KRAM

2010-07-17, kl 01:16:31
Sandra

hehe mamma är så orolig av sig :P hoppas du har en härlig sommar där nere jeanette :) Kram

2010-07-17, kl 01:16:31 Website: http://livetarvackert.blogg.se/


Kommentera gärna


Namn:

Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)


Website:


Kommentar:


RSS 2.0