dyyygnaaaa

2010-07-26, kl 00:50:39
God kväll alla vakna!
Inatt har jag sällskap av den söta lilla Lällah :D hihi, har inte umgåtts med henne på 98724387569165 år känns de som! Så nu va de banne mig på tiden. Vi såg nyss på Bedtime stories (de passade eftersom att de är läggdags för vissa ;P) och den filmen är lika rolig varje gång! Kvällens schema består av film, promenader, prat, skratt osv.. Kul ska vi ha i allafall, haha. Har laddat upp med läsk som snart är slut.. Energidrycker och snacks. :D

Imorn ska jag till stan med Milla och så kanske Lällah hänger om hon orkar xD Hon kan vara rätt slut efter att varit vaken hela natten, hon har ju bara dygnat 1 gång förut och då la hon sig vid 9 på morgonen.. Va skulle de föreställa?! xD Dygnar man ska man inte lägga sig förrän på kvällen ;)

Nog om de.. Nu ska vi hitta på något men tänkte slänga in en bild på Lällah där jag sminkat henne :D Hon blidde fiiin :3 hihi

Hoppas ni sover gott :D


Farmor

Jaa du var det inte du som skulle vända dygnet rätt?

Det är inte hälsosamt för kroppen!Lägg er på kvällen före tolv å var ute på dagarna så blir ni mycket piggare,KRAM

2010-07-26, kl 00:50:39

Kommentera gärna


Namn:

Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)


Website:


Kommentar:


RSS 2.0