fun and pain just keeps walking together

2010-07-15, kl 03:07:05
Har hänt:
Måndag: Grillkväll med kompisar vid fysingen. De va jättekul och Oscar som fyllde 18 1a juli fick sin present från mig och Danne. HAHAHAHAHA xD Så kul, han va så rädd för att öppna paketet! Men men.. Vi drack, grillade och hade kul och så.

Tisdag:
Åkte till Häggvik för att träffa Danne och vi skulle bli upplockade för att sedan bila till stan. Där träffade vi mer folk och gick sedan till donken för dom ville ha mat.
Meningen va att vi skulle fika men de slutade med en jakt på helium som vi sedan hittade.. men den kostade 500:- och dom hade ingen billigare, mindre behållare. Så de sket vi i och så åkte vi hem till Danne och spelade Cluedo, lekte en vindruvslek och gick sedan ut mitt i natten för att grilla och spela kubb.
Där händer olyckan som gör att jag nu har ont i ryggen :/ Satte mig på en gunga.. ja, jag är 18 år men tycker fortfarande om lekplatser. Sätter mig inte direkt och gräver i sandlådan men gungor osv är ok :D nej nu kom jag bort från min berättelse :o Jag gungade, sen fick jag en korkad idé att jag skulle luta mig fram så att jag låg i mitt knä. Eftersom att jag hade benen hängande ner där fram och sen kom hela överkroppstyngden (min nöt till skalle inräknad -.-') dit oxo så välte jag framåt och landade på huvudet, fortsatte sedan att rulla ner på skulderbladen. DUNS sa de och så låg jag där och hade tappat andan. Gick till vårdscentralen idag och läkaren kände på min rygg och sa att de är en sträckning. Kunde varit mkt värre men tur att de inte va de ^^

Idag:
Va jag hos tandläkaren och spände min tandställning. I september är nästa gång jag ska dit och då ska jag få en tandställning på underkäken oxo :S Läskigt och är nästan säker på att jag kommer behöva mixa min mat igen då. Efter jag kommit hem gick jag till vårdscentralen och sen åkte jag till Mackan och badade i hans pool med flera kompisar ^^

Sådär.. Imorn ska jag tvätta och sen träffa kompisar ^^ Nu ska jag sova.


Ludde

Ta det försiktigt det verkar vara farligt att gunga ;-) hoppas det gick bra när du föll men man brukar vara mjuk i kroppen när man druckit !! puss o kram

2010-07-15, kl 03:07:05
Farmor

Helium ni SNIFFAR väl inte,jag blir faktiskt orolig

Det är mycket skadligt,farligt!NI ska inte dricka heller,det är tuffare att låta bli.Kram

2010-07-15, kl 03:07:05

Kommentera gärna


Namn:

Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)


Website:


Kommentar:


RSS 2.0