morgonsol

2010-07-12, kl 05:46:34
Jaha, solen har gått upp och man har varit vaken hela natten.. Fast den här gången är det inte mitt fel. Har börjat ställa tillbaka dygnet och de har gått bra men inatt ville de inte. Jag har inte kunnat sluta tänka på massa saker. Såg ett program på tv där de va en person som pratade med människors bortgångna släktingar. Löjligt kanske du tycker, men jag tror att de finns människor som kan det. Medans jag kollade på de programmet så tänkte jag att det skulle va kul att få veta vad mina släktingar, som inte lever på jorden längre tycker, tänker och hur de mår.
Att tänka på sånt och döda släktingar är ju inte precis roligt så lite nere blev jag ju och jag grät ett tag oxo vilket troligen behövdes för det känns lättare nu på nåt sätt har inte gråtit på evigheter.. men jag vill sova! :(
"Sitt inte vid datorn då, lägg dig i sängen och blunda, slappna av och så somnar du tillslut ska du se."
Jo ellerhur.. de har jag redan försökt med i ca 5 timmar så jag har gett upp.. Blir väl att jag provar igen om en liten stund. Ska försöka muntra upp mig sj först och då går jag till min bästa vän musiken ^^

Ja.. Måndag nu då. Idag ska jag ringa till tandläkaren och fråga om exakta tiden. Vet att jag ska dit antingen 13e eller 14e men de lutar mest åt 13e och tror att de va vid tvåtiden men måste ringa dit för att veta exakt. Min lapp har gått och gömt sig och tittar väl fram efter besöket, skulle inte förväna mig :o
Senare ikväll ska jag och några kompisar till Fysingen och grilla ^^ ska bli skoj

Nej nu ska jag se om jag kanske byter header till en som jag gjorde häromdan eller om jag behåller den jag har nu ett tag till, vi får se. Ska kolla hur den blir till min blogg i allafall. Du som läser borde märka ifall jag bytt eller inte när du sedan läser detta.
Oj.. Mkt text, dags att avrunda. Hoppas du sovit gott i allafall :) Nu ska jag nog ge de ett försök till annars blir det till och dygna.


farmor

Det kan vara för varmt.Gå upp å ta ett glas mjölk

å nått i munnen.Gråta kan vara bra det gör jag ofta nu när sorgen kommer över en.Synd att inte du också kom med upp.

2010-07-12, kl 05:46:34

Kommentera gärna


Namn:

Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)


Website:


Kommentar:


RSS 2.0