OMG kitteh!

2010-07-02, kl 03:50:21
Ser man på.. Nu har jag inte uppdaterat på evigheter (sisådär 2 veckor) så dags för ett nytt inlägg.

Jag har varit på Metaltown och den festivalen va.. GRYM! :D Minnen för livet <3 haha så kul, så självklart ska jag gå på nästa års festival oxo. Där köpte jag en Bullet for my valentine t-shirt och en Metaltown hoodie. Hihi :)
<-- där är t-shirten

Ja.. Jag vet att jag skriver de här inlägget lite sent men jag har sommarlov och rätten att va uppe sent.


Imorn ska jag se Eclipse med några kompisar.. Är inte direkt ett stort fan av twilightserien. Men har man börjat se den kan man lika gärna se alla och så kan man jämföra vilken som va minst konstig, jag menar vampyrer.. Dom ska inte glittra!! Seriöst.. Dom ska bli stekta och dö ifall dom står i solen :o Så är de bara

Ah well.. Kollar lite klipp på youtube och hittade den här söta kissen xD HAHAHAH OMG ♥♥♥
Kanske kan bero på att de är sent.. Eller tidigt.. Vilket som eller så är de bara natthumor, jag skrattar i allafall ihjäl mig varje gång jag ser den xD "Jaha.. Va filmar du mig? Men! MEN SÅG DU DE DÄR?! 0.0 OMG!!!!!"


<333333

Nä nu ska jag väl försöka sova.. De är ju en dag imorn oxo.. Idag.. Whatever
Sov gott :D Eller.. God morgon.. Äsch.


Farmor

Äntligen så är det en blogg.Men du det är solen du behöver för att kroppen ska bilda vitaminer de som är viktiga för att du ska orka med vintern.Om än du har sommarlov så ska man sova på natten.Kommer du upp med Pappa? kram på er ALLA

2010-07-02, kl 03:50:21

Kommentera gärna


Namn:

Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)


Website:


Kommentar:


RSS 2.0