bebis

2010-07-21, kl 04:05:57
.. nej, är inte gravid :P

HAHAHAH xD Eftersom att mina bilder i förra inlägget blev så uppskattade av Valnöten så tänkte jag berätta att jag bakade en liten kladdkaka idag. Hade tråkigt och va godissugen men kände mig inte så sugen på en godismuffins så bakade kladdkaka :3 kanske tar med mig den imorn när jag ska åka till lilla Emmas landställe!

Idag har jag köpt en liten present till Bella och när jag betalade så blev jag skockad över att den kostade mindre än va de stod i affären, de visade sig att jag fick rabatt. Kan bero på mitt klubbkort, haha. Men nice va de! Spara pengar är något jag måste göra just nu. Efter att presenten va avklarad så gick jag till HM, kanske borde tillägga att Mikis och Matte va med mig i centrum.. Jag skulle iaf hitta en vit skjorta till serveringen i 3an och till bröllopet som jag ska servera på nu nästa vecka *spännande* Hittade en på HM men den hade inte tillräckligt med knappar.. Alltså den hade för djup urringning för att man ska få ha den i serveringen, så vi gick vidare och kollade igenom varenda butik i centrum där de kan ha skjortor men nej -.-' Så slutade med att jag köpte den på HM och ska bara se till att sy dit en knapp. Orkade inte leta mer och den skjortan va skön och satt bra ^^

Min misse alltså :3 han är ju sååå söt! Jag älskar honom, älskar alla 3 katter såklart men han är min lilla bebis :3 hihi Så nu tänker jag spamma de här inlägget med lite bilder på min bebis, like it or not.



puss på min älskling :* ♥

slänger även in en bild på mig som jag tog idag. Satt framför fläkten, gissa om de va skönt! Så varmt som de är så är de skönt att komma hem och sätta sig framför fläkten :)
(alla små bilder klickar ni på så blir de större)



Kommentera gärna


Namn:

Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)


Website:


Kommentar:


RSS 2.0