vattenkriiig!

2010-07-04, kl 01:56:31
Dumma hosta! Den förstör mitt liv! Jag orkar inte gå ut när jag ligger hemma och hostar som en ko! Blää

Igår åkte jag med några kompisar till Kista. Jag och Evert köpte varsin vattenpistol eller.. snarare ett stort vapen. Sen såg vi filmen Eclipse.

Den dög och jag tycker nog av alla de 3 filmerna som släppts så va den här bäst. Men förstår fortfarande inte varför han måste glittra!? Seriöst.. Jag garvar när han står i solen xD
Efter bion hade jag och Evert vattenkrig och vi hade vita tröjor båda 2. Våra killkompisar gillade de xD Men blev inte så blöt på tröjan då hon bara träffade mina ben :P Däremot fick jag in några träffar på hennes tröja. Haha
I brist på vatten blev de ett kort krig men nästa gång då jävlar ;D

Nu ska jag se en film hade jag tänkt. Kram på er ^^

Dashu

Åååh då missade man ju ett vatten krig =( det sög ju -.-

2010-07-04, kl 01:56:31 Website: http://lifebydashu.blogg.se/

Farmor

Farmors tjat igen,sov på natten å var ute i ljuset på dagarna så får du solens d-vitaminer å mer motståndskraft mot inflensor.Kommer du upp till oss i sommar?KRAM

2010-07-04, kl 01:56:31

Kommentera gärna


Namn:

Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)


Website:


Kommentar:


RSS 2.0