idag

2010-06-04, kl 00:36:16
Har jag varit på naturhistoriska med klassen, först gick vi till cosmonova och såg en film om rymden. Den va bra faktiskt!
Efter de åkte jag till centrum och kollade mina linser, ska köpa månadslinser för 3 månader sen lite senare.. Då oxo lite skarpare ;P Sen när jag va klar gick jag runt lite i centrum och väntade på mor min. När hon kom och hämtade mig åkte vi till Stinsen för jag skulle leta studentkul till 4 kompisar. Hittade inte en enda grej inne på stinsen! I mean come on! -.- Så vi åkte till Rotebro för mamma skulle på systemet och då sprang jag in på Willys och Coop och kollade och hittade! :D Tänker inte avslöja vad eller vilken affär då min kära tant Gun-Britt kanske läser! :o

När vi kom hem va vi lite lata och beställde en kebabtallrik var hem, haha. De va gott :) Kollade på lite tv.. Satte mig vid datorn.. Ritade lite mer på min tiger! :D hihi så här ser den ut nu!

I mitt förra inlägg så skrev farmor att hon vill ha den här teckningen och de kan hon väl få sen när den är klar ^^

Nej nu.. Ska jag nog lägga mig snart. Ska fixa lite saker och imorn ska jag hälsa på farmor hemma hos pappa och sen på kvällen ska jag på slutskiva i stan. Vet dock inte hur jag ska ta mig hem riktigt.. Min kompis vill inte att jag åker nattbussen hem, mamma kan inte köra för hon är på landet då.. What to do? Får fråga pappa om han har lust att ställa upp på de, vilket jag hoppas. Jag tycker inte att jag kräver så mkt av honom så de borde han kunna göra.
Ha de bra!

Mamma: Jag såg en kotte idag! :D
Jag: En kotte? :D
Mamma: Ja, och så sprang den in i busken :D
Jag: *tänker vafan har du rökt på mamma?* O.o *ser framför sig de små kottarna från Kalle stropp & grodan boll filmen springa in i busken*
.. Efter ett tag: Jahaaa! En igelkotte!
Mamma: Ja, en kotte! :D

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA mamma ♥


Mamsen

Har alltså inte rökt på, du har dina förkortningar så även jag hahahaha. Tigern blir jättefin den är farmor värd!

2010-06-04, kl 00:36:16

Kommentera gärna


Namn:

Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)


Website:


Kommentar:


RSS 2.0