tiger, naturhistoriska, metaltown

2010-06-02, kl 23:04:20
Tja!
Idag har jag varit ledig! Snacka om skönt och de får en bara att längta ännu mer till sommarlovet! Jag och Evert åkte med Mikis till Täby för hon skulle skriva på papper sen åkte vi till Täby centrum. Kul va de, tokiga tjejor ♥

När jag kom hem började jag rita lite på en tiger, orkade inte gör sådär jättemkt så slutade efter kanske en halvtimme.
litet smakprov. Resten av ränderna ska såklart bli lika svarta som de runt ögat och så ska resten av tigerns ansikte med, den är ju som sagt inte klar.

Imorn ska jag till naturhistoriska muséet med klassen. Vi ska se nån film där på cosmonova. Där kommer jag inte direkt ha nån användning av mina linser, haha. Så stor som duken är!
Sen har jag räknat ut att de bara är 16 dagar kvar!! Sen blir det hejdå sthlm och hej göteborg och metaltown!!! Längtar som bara den och nedräkningen har börjat! :D

Men nu ska jag sova. Sov gott :D


farmor

den blir nog jättefin jag vill ha den

2010-06-02, kl 23:04:20

Kommentera gärna


Namn:

Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)


Website:


Kommentar:


RSS 2.0