sommarlov

2010-06-13, kl 03:57:50
Hej
I torsdags slutade jag 2an vilket betyder att nästa år börjar jag 3an.. och det här är mitt sista sommarlov!!! Noooooo! Sommaren verkar iaf bli fullbokad. Känns som om jag inte kommer ha tid att bara slappa men det ska bli kul. Får se om jag får jobb i juli oxo, jag gick till min gamla praktik och dom sa att dom inte gjort upp schemat inför sommaren ännu. Men om dom behövde en extra person så skulle dom ringa. Så än finns det hopp!
Dessutom kommer jag ju tjäna lite pengar på bröllopet jag ska servera på den 31 juli :)

Idag är det bara 5 dagar kvar!! På fredag åker jag och Malin till Göteborg :D METALTOWN HERE WE COME! Göteborg får se upp!

Ska sova nu snart :P Börjar liksom ljusna lite nu.. Inte för att de blir mörkt nu för tiden, det är ju sommar. Men lite ljusare har himmlen blivit. Snacka om att jag vänt på dygnet >.< usch
Men tänkte visa lite roliga saker som jag kollat in, haha. Bl a denna coola filur..

Hotman heter den och är som ni ser ett underlägg :) Tihi
"Ingen kastrull är för het för Hotman. Hans mun är format i ett skri av smärta men inte ett ljud kommer över hans läppar. Han vet sin plats och han vet sitt uppdrag - att se till så att det inte blir några fula märken på ditt bord." Vilken hjälte xD älskar förklaringen HAHA

Sen har vi då toalett golf..? O.o

Japp :P "Nu kan du utnyttja tiden maximalt och i tid och otid finputsa dina puttar samtidigt som du utövar andra nödvändiga behov.
Och, ja, vi funderade på att uppfinna en golfblöja först men vi tyckte helt ärligt att det här var en smartare lösning."
HAHAHAHAHAHAH xD golfblöja!!! ♥
En bra present till pappa kanske? HAHA

Nej nu.. Sov gott :D


farmor

Påminner dig om att skönhetssömnen är allt före kl24.

Det är då kroppen behöver sova å vila upp sig för nästa dag.

Golfgrejen skulle passa hos dom i brunnby,okej.

Önskar dig en fin sommar,å sov på natten kram

2010-06-13, kl 03:57:50

Kommentera gärna


Namn:

Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)


Website:


Kommentar:


RSS 2.0