hmm.. vem brås jag på?

2010-05-11, kl 21:23:14
HAHAHAHAHA xD Idag när jag loggade in på bloggen I was like "YAY, kommentarer!! :D" och möttes av det här:

Ok, texten syntes inte så bra så skriver om det..
Farmor: Det är nog mina gener som sitter där, har alltid varit bra på att teckna. hihihiihi
Farmor igen: Dom generna kommer från mig, jag har alltid varit bra på att teckna. hihihii
Pappa: Ögat blev mycket bra, du är så duktig brås på mig hahahahahahahahahahaha!
Mamma: Ögat blev jättebra men ändå finare i verkligheten, du är så duktig brås på mig hahahahaha.

Så.. Vem brås jag på? :o Har nog aldrig sett mamma och pappa rita något.. Så tveksam är jag, haha! Farmor vet jag att hon är väldigt kreativ, så henne tror jag väl mest på där måste jag säga ;)

Idag var jag i skolan och serverade men det va lite tråkigt då vi fick väldigt lite gäster! Bara en bokning på 2 pers och sen ett drop in på 3 mammor med 3 småbarn. Lite livat blev de då ett litet barn brände sig på maten. Stackarn va så hungrig så när Terese kom med maten så hann hon inte ställa ner maten på bordet innan ungen stoppade handen i den. Maten va varm så ungen började gråta.
Men söta va dom! :3
Malin och Evert hade lite kul i köket och skapade dessa filurer.

Enögda Pontus och Gunnila xD
Gunnila är en transvestit förstår ni och de båda är ett litet sött par. Nygifta är dom oxo, säg grattis :D


Efter skolan åkte jag med några kompisar till centrum och gick runt lite men efter ett tag blev vi uttråkade så vi gick till en lekplats! :D hihi
Ehm.. That's about it. Inte mkt mer hände idag.
Hoppas vi får fler gäster imorn :D


Dashu

haha vilket sött par :D grattis!



vilken lat dag! fixa folk ^^ ja just det jag e ju ledig imorn, ska man luncha kanske :o

2010-05-11, kl 21:23:14 Website: http://lifebydashu.blogg.se/

Pappa

Tror bestämt att du brås på din pappa för du har fått alla mina sidor = gullig, rar, söt, smart, omtänksam, charmig, snäll ja listan kan göras lång, har du några andra sidor kommer dom från nåt annat håll ;-) Kram Pappa

2010-05-11, kl 21:23:14

Kommentera gärna


Namn:

Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)


Website:


Kommentar:


RSS 2.0