mums

2010-05-06, kl 18:29:45

mmm.. kycklingsallad :)
Min middag, "ansträngde" mig t.o.m och gjorde en liten dekoration till mig sj, haha.

Idag har jag haft muntligt nationella i eng B. Gick rätt bra skulle jag tro. Jag och nåra kompisar har gått och pratat engelska 2 dagar i rad nu. De börjar nästan bli en vana nu.. Eller vana och vana. Jag använder mer engelska ord nu för tiden än jag gjort förut :o
Efter hade vi naturkunskap och vi skulle ha åkt till naturhistoriska men de hade blivit nåt fel så vi ska åka nån annan gång snart. Typiskt, men istället pratade vi om rymden och fick se en film om de. Allt hade man ju hört förut så medan jag lyssnade på filmen för jag orkade inte kolla så mkt så ritade jag en liten ros på mitt anteckningspapper, hehe
När skolan va slut så åkte vi till centrum där vi skulle köpa 2 Ben & Jerry för bara 75:- :o OMG! B&J är den godaste glassen ever och ett paket på 500 ml kostar normalt ca 50:- så de här va ju rena rånet! Självklart ville vi slå till, men på ICA kvantum i centrum fanns de inte. Så vi åkte på glassjakt till ICA format i Infra City, alltså hela vägen tillbaka till skolan typ för vår skola ligger några meter från ICA format. Och där fanns de! :D
Köpte en half baked och en phish food, ska öppna en sen och börja snaska lite. Hihi



Nu ska jag skriva en grej till muntliga i svenska B somskava inlämnat idag. Ha de bra och njut av solen nu när den är framme! :D


Farmor

Ser gott ut å nyttigt,men inte glassen.

2010-05-06, kl 18:29:45
Mamma

Förstår att du inte va så hungrig när du kom hem:-)

Slösa inte bort pengarna på dyr glass!

2010-05-06, kl 18:29:45

Kommentera gärna


Namn:

Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)


Website:


Kommentar:


RSS 2.0