sjukdag + mors dag

2010-05-26, kl 23:26:34
Imorse vaknade man med ont i huvudet och illamående så smsade mamma och bad henne ringa skolan för jag orkade inte. Orkade knappt gå upp ur sängen för att hämta värktablett, mitt huvud gjorde så ont och så fort jag kom tillbaka till sängen så somnade jag.
Men sova fick man ju inte utan man skulle vakna 654783 ggr.. Bajs

Mors dag är ju på söndag! Och jag försöker komma på vad jag ska köpa till min lilla mamma. Klart säger hon att jag inte behöver men jag vill ändå :) Så mkt som hon gjort för mig så förtjänar hon att skämmas bort. ♥

Imorn blir en pluggdag då jag och Danni måste göra klart vår projektredovisning till på måndag.
Men nu skriker sängen att jag ska komma och sova så jag måste väl lyda. Sov gott! Over and out.


farmor

jag är hos pappa nu

2010-05-26, kl 23:26:34

Kommentera gärna


Namn:

Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)


Website:


Kommentar:


RSS 2.0