SOMMARLOV!!

2010-05-25, kl 18:56:47
.. eller snart i allafall.

Ett tag sen nu, men jag har inte haft ork och sen krånglade datorn.. Men NU blir de ett inlägg.

Grejer som hänt. Hmm, jo Bella har konfirmerat sig och jag har ingenting emot kyrkor egentligen.. Men sjunga psalmer och be till en.. varelse som jag inte tror existerar är inget för mig direkt, så jag va tyst, stod när man skulle, satt när man skulle och va tvungen att hålla mig för skratt några ggr då de pratade om varelsen som kallas gud.. men men, tillbaka till Bella.
De fick gå som en liten catwalk med kyrkans olika färger och en person läste upp va de stod för och när man använder dom. Bella visade upp sorgens färg, svart. Som man hade vid begravningar osv..
Mitt i allt va konfirmanderna tvugna att ställa sig upp och svära att de skulle vara gud trogen och min tanke då va: oj, va skönt att jag inte konfirmerade mig
Men glad att Bella tyckte de va roligt att konfirmera sig, sen om hon kommer gå till kyrkan så ofta tvivlar jag väl lite på :p
Efter att allt va slut gick vi ut och mamma visade mig de som hon gett Bella i konfirmationspresent, ett sött halsband med ett tillhörande armband.
Pappa och Birgitta va oxo där. Dom gömde sig inne i kyrkan så vi trodde dom va sena :P men bra platser längst fram hade dom fixat.

som vanligt klickar ni på de små bilderna så blir de stora ;)

Hmm.. mer saker som hänt.. Jag har färgat håret svart, köpt ett litet "häfte" med smoothierecept, muuums blir perfekt nu till sommarn :D Badat fötterna i en sjö (hoppade även på stället jag stod.. så mina leggins och min kjol blev aningen blöta xD ) ehm.. Spelat årets första kubbmatch och förlorade, rackarns xD Serverat med skolan på Attunda tingsrätt då de hade invigning den 21 maj, varit på min kompis spelning, haft årets första grillkväll med kompisarna.. Fått linser! De ni, nu är de bara bågar jag ska lyckas hitta så att jag kanbyta emellan. Tills dess får mammas gamla glasögon duga.

Danne och Malin hoppar i vattnet :D
Danne, jag och Matte hoppar i vattnet, kul va de! :D haha hej jag är 18 år men beter mig som 3! :D
Malin, jag och Mikis :D min lugg är fail på bilden men men den är söt ändå!

Ja.. De va min uppdatering de. Har inte mkt mer att skriva om.


Mamsen

Ja det ser ju kul ut att hoppa i vattnet, det är bra att ha barnasinnet kvar. Jag tycker ni är fina på bilden, Och ang Bella så blir det nog inte så mycke besök i kyrkan.

2010-05-25, kl 18:56:47
Farmor

Jag vet inte när jag åker tillbaks till svarige men det blir kanske när som helst.

Inta har någon sagt att bella skulle konfa sig?

Skönt att du är tillbaks igen,kram på er.

2010-05-25, kl 18:56:47
farmor

Jag åker nog hem i morgon

2010-05-25, kl 18:56:47

Kommentera gärna


Namn:

Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)


Website:


Kommentar:


RSS 2.0