tävling

2010-05-10, kl 19:16:44
Okej då är det såhär nu då att min söta lilla kusin Alex har en tävling på sin blogg som är mellan olika bloggar. Jag är en av dom och skulle jag av någon anledning vinna så skulle det va kul då jag aldrig varit med i en tävling med min blogg, och därför har min blogg aldrig fått första pris, haha. Både jag och bloggen skulle uppskatta om någon som läser min blogg eller bara detta inlägg kunde slösa någon liten minut eller så av sitt liv och rösta på mig! :D

Nu till dagens uppdatering.
Jag va hemma från skolan idag. Vaknade av väckarklockan och hade jätteont i magen så jag ringde och sjukanmälde mig, tog en värktablett och försökte somna om.. Vilket inte va de lättaste precis. Men nu är de mkt bättre och imorn blir det skola, wohoo! :)
Sitter just nu och ritar lite på en teckning jag håller på med. Jag har lite beställningar på bilder som ligger och väntar men just nu hade jag inte lust att rita något av dom utan ville bara rita något för att testa lite.
Ibland vill man liksom inte göra läxan då man kan va ute och leka istället.

Igår var jag i Skärholmen och såg på "We were here" en festival som Scengymnasiets 3or ordnat eftersom att de tar studenten i år. Mille, Antjo, Ullis och min tant Gun-Britt medverkade och de va superduktiga! :D Tog.. Jag tror det va 71 bilder och så blev de 7 videos. De va så kul. Jag var där med Valnöten och Oscar men där vid 3tiden var Oscar tvungen att åka hem :( Han hade massa läxor att plugga till.
Lite bilder från festivalen kan ni få! Fast.. alla orkar jag inte lägga upp och tror inte att ni skulle orka kolla på alla heller xD haha så ja.. Here they come!



Antjo :)

fr vänster: Mille, Sofie & Ullis

De va allt från mig.. Over and out!



Kommentera gärna


Namn:

Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)


Website:


Kommentar:


RSS 2.0