vem vill bli miljonär?

2010-09-01, kl 19:42:04
JAAAG VILL!
Har kollat massa kläder idag, hej förresten, och de är så mkt som jag vill ha men som jag inte kan köpa :( Varför kan inte jag få vinna massa miljoner så att jag kan shoppa som bara den?
Dom här kläderna hittade jag på GothicShop.se, i soo soo want them


Grejen är ju att för att jag ska kunna köpa de här kläderna så måste jag ha 1784:- attans bananer de är de dom pengarna jag får varje månad! D:
Dessutom så hittade min fina tant Gun-Britt den här datorn! Jag blev kär direkt och den skulle passa så bra till min turkosa rullator! Men den kostar 9.999:-!! Skulle behöva spara i ett år dessutom så måst ejag spara till resan som ska bli av i sommar.. Destination okänd, men utomlands ska jag och nåra kompisar iaf. Kul kul :D


Sisådär.. Då har man gjort en uppdatering. Ska försöka skärpa mig med bloggandet :P


Dashu

Det sista plagget fick mig att tappa hackan lite :o

2010-09-01, kl 19:42:04 Website: http://lifebydashu.blogg.se/

Mamsen

Jag vet inte om jag skulle våga släppa ut dig med dom kläderna, du blir lite för sexig med dom kläderna hmmmm.Skulle oxå gärna vilja bli miljonär då skulle du få en massa pengar Bella med.

Puss puss från mamma!

2010-09-01, kl 19:42:04
farmor

jag vill också bli miljonär.men den chansen finns nog inte kram på dig

2010-09-01, kl 19:42:04

Kommentera gärna


Namn:

Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)


Website:


Kommentar:


RSS 2.0