nightmares + Dag 22

2011-08-31, kl 16:54:00
Mardrömmar förstör mitt liv nu. Har inte sovit på 2 dagar så idag fick jag åka hem från jobbet. Jag va så sjukt trött att jag inte kunde kontrollera mina känslor.
Vaknade av att mamma skrek på mig att jag skulle upp så jag kom till jobbet sjukt irriterad, nästan arg va jag och det händer inte ofta! Sen satte jag mig ner och drack min smoothie och då började jag gråta. Jag hade ingen aning om vf heller men hade inte orken att stänga av det. Aldrig varit så trött förut. Så fick åka hem från jobbet med order om att försöka få någon sömn.
Lyckades sova i 4 timmar så det va ju bra :) Nu hoppas jag bara att min kommande natt blir utan mardrömmar!


Dag 22 – din åsikt kring giftermål            
Min åsikt. Bröllop är något väldigt fint tycker jag. Gifter man sig så visar man väl att man verkligen vill spendera resten av livet tillsammans. Men jag känner att det även är en grej som kostar pengar som man kan göra annat för med personen man älskar. Sen förberedelserna verkar vara så krångliga och tycker man olika är det jobbigt.. Ja, tjafs.
Skulle jag gifta mig någon gång vill jag ha det lätt. Typ en strand eller något, ska inte ha vit normal klänning, ska bara bjuda de närmsta. Ett litet mysigt bröllop utan för mkt krångligheter helt enkelt :P

Så jag är lite kluven på den här frågan. Väldigt fint och romantiskt. Men dyrt och egentligen onödigt. Så.. Ja.. :P


RSS 2.0