ny header

2011-02-10, kl 22:32:36
Hej :)
Har varit hemma hela den här sega veckan! Dumma förkylning, först hemma pga hals & feber i 2-3 dagar och inatt så hostade jag så mkt att jag inte kunde sova.. Sov kanske 1 timme eller något innan jag gav upp och la mig vid tvn ist. Där somnade jag senare mot kl 5. Ska va hemma imorn med :/ Hatar att jag missar så mkt på praktiken bara. Men nu har jag hostmedicin, halstabletter, dricker vitamin och ja.. Så hoppas på en bättring snart :)
Lite rolig grej som jag misstänkt men inte tagit reda på är min normala kroppstemperatur. Hade 36 grader när jag inte kände mig febrig så de måste ju va min normala kroppstemperatur då. Eller? :P
De började snöa idag igen -.-' Jag som såg fram emot våren!
Vädret förra veckan :)

Sandra

Är också sjuk nu :( Kram på dig vännen

2011-02-10, kl 22:32:36 Website: http://livetarvackert.blogg.se/


Kommentera gärna


Namn:

Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)


Website:


Kommentar:


RSS 2.0