dutti flicka

2011-07-15, kl 02:14:26
Jag vet inte om någon märkt det men jag har blivit jätteduktig på att uppdatera min blogg nu :D Jag försöker uppdatera den så ofta jag kan och har lyckats nu den här månaden!
Idag har jag åkt med Zäta i 1½ timme för att äta på donken (McDonalds)! Men nej, inte för att jag är tjockis utan för att jag ville hälsa på min kära lilla Ullis som fått jobb där. Hon var jättebra i kassan ska ni veta ;)
Efteråt åkte vi hem till Zäta och kollade på Harry Potter och dödsrelikerna del 1. Ska se 2an nu på lördag med Mikis, Matte, Bäver, Mattes syrra och hennes kille.

Nu sitter jag och lyssnar på grannarnas dunk. Funderar på att gå upp och fråga om jag oxo får va med och festa ;D Maha, tror ni jag skulle få det?


Kommentera gärna


Namn:

Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)


Website:


Kommentar:


RSS 2.0