Harry Potter del 2

2011-07-17, kl 10:17:08
God morgon god morgon! :D
Japp, ett tidigt inlägg blir det här. Det råkar vara så att jag inte sovit inatt.. Alls. Igår var jag oxo vaken tidigt. Satt och kollade på Scooby Doo på 6an kl 8 på morgonen, haha!

Igår kväll åkte jag till Kista med Bäver, Matte och Mikis och blev bjuden på middag av Bäver. Sedan kollade vi på Den sista Harry Potter-filmen. Den var väldigt bra måste jag säga men hade en person brevid mig.. Som var okänd, som satt och grät under typ hela filmen!!! Hon måste varit ett riktigt fan. Började garva åt henne flera ggr, skrattade åt andra saker i själva filmen oxo. Men alla verkade vara superseriösa och bara kollade på mig vissa ggr när jag skratta. Menar det va ju inte som att jag satt och skrattade högt! Det var mer av ett litet fniss. Men neeeeeeej, det var inte okej :o Aja, i don't care. 
Drack en 50cl energidryck och en stor bioläsk under filmen så satt och var jättekissnödig i vad som kändes som en evighet! Sedan blev det svart ett tag och jag tänkte "YES, filmen är slut! TOA!" Men nej, självklart inte. Filmen fortsatte ca 5 minuter efter det men det kändes typ som en kvart xD Aldrig vart så kissnödig förut i mitt liv! Började skaka! Okej.. Lite onödig info känner jag men jag skriver av mig nu och ingen har tvingat er att läsa ;) Mahaa!


Efter bion åkte jag till Zäta och kollade på X-men first class och X-men origins Wolverine. Sedan roade jag mig med att hålla honom vaken fastän han säkert sovit annars ;P Haha, elak som jag är.
Kvart i 8 lämnade jag Zäta så att han fick ro och begav mig till bussen men bestämde mig för att ta en promenad hem. Måste säga att det var riktigt varmt även fastän det var tidigt, sjukt tidigt för mig! Jag måste slagit huvudet i något för frågade mig sj när jag gick
"Varför inte ta en promenad runt i hela Väsby? Bara gå och gå och gå"
Men det gjorde jag inte, kände att jag ville hem och äta frukost :)
Nu har jag gjort mackor och sitter och kollar på So you think you can dance. Älskar programmet och önskar att jag kunde dansa så där. En dag kanske jag kan vara någorlunda bra på någon av danserna iaf ;) Hah

Så här såg jag ut när jag lämnade lägenheten på äventur mot Kista igår :D
Lekte lite med "stenar" på naglarna och upptäckte att jag hade kroppslim så satte en sten vid varje öga. Syntes inte så bra i camen så tog en bild med mobilen vilken är den första ni ser här nedanför. De andra 2 är tagna med camen och blev så ljusa att stenen smälte in lite i huden. Ser sjukt blek ut för övrigt :O Men har blivit brun i solen! Tro mig ;)
Lite kul att mina ögon ser blå-grå ut på den här bilden. När de i själva verket är gröna med brunt och gult i sig.. Sort of :P

Nej fy så jag skriver. Nu ska jag lägga av för stunden ;) Hah. Har ni läst hit så tackar så mkt för att ni orkade. Kram på er! ♥


Kommentera gärna


Namn:

Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)


Website:


Kommentar:


RSS 2.0