hurt

2011-07-13, kl 22:43:00

Nu är jag sjukt irriterad måste jag säga. SJUKT irriterad. Igår blev jag frågad av min kusin Tilde: "varför följde inte du med hit? :(" Tydligen så har du åkt dit utan att nämna någonting om det till mig. Du har klagat på mig om att jag inte hör av mig men du ska då inte säga något. Jag är dålig på att höra av mig, det vet jag. Det är inte bara dig jag är dålig på att höra av mig till. Jag hör nästan aldrig av mig till folk av nån anledning och jobbar på att bättra mig på den punkten. Men du hör ju inte heller av dig!!! Jag är din dotter och när du och sambon ska åka upp för att träffa farmor och andra i släkten så kan du inte ens fråga om jag vill med och träffa MIN släkt! Gaaah! Är det verkligen så svårt? Jag träffar dom ju aldrig! :'(

Andra gången i år som du sårar mig rätt så rejält. Nu och när du inte firade min födelsedag för att det var hockey på tvn..
Hatar att jag bryr mig. 
RSS 2.0