sista veckan

2011-07-18, kl 22:01:05
Hallå alla glada!
Min dag idag började 5 imorse! Kors i taket. Och det var planerat att jag skulle åka till Ullis idag och ha myskväll men mådde illa och ställde in det, vi får ta om det en annan dag.
Åt nyss middag, köttbullesallad. Var sugen på kycklingsallad men hade ingen kyckling så fick improvisera och det blev gott det med! :)


Nu finns det även färdig lunch till mig imorn.
Nu är det här sista veckan jag är hemma sj och på söndag kommer mamma hem. Lite blandade känslor, det ska bli skönt för då slipper jag va sj hela tiden, behöver inte laga mat hela tiden och så men det var kul att va hemma sj och se att jag faktiskt klarar mig riktigt bra :)

Nu ska jag vila mig ännu mer så att jag kanske mår riktigt bra snart ^^

farmor

fortsätt laga mat om än mamma kommer hem kram

2011-07-18, kl 22:01:05

Kommentera gärna


Namn:

Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)


Website:


Kommentar:


RSS 2.0