systemåterställning

2011-07-31, kl 23:58:14
Great! Jag är inte menad att ha en dator. Seriöst det blir alltid något fel på dom och jag vet inte vf!! Jag menar.. Jag gör inget särskilt speciellt. Bloggar, fb, bdb, lyssnar på musik.. Inget som är farligt men neeeej, inte gillar datorer mig för det. De som laddar ner grejer varje dag och bla bla bla deras datorer fungerar minsann :'( Inte rättvist att det alltid ska bli fel på mina datorer. Min laptop vill nämligen inte att windows startas så nu sitter jag och systemåterställer den för de sa han i affärn att jag skulle göra. Jag är trött och vill sova men måste övervaka min lilla bebis som jag fick i studentpresent.. inte ens 2 månader sen! *arg flicka*

Men iaf. Imorn börjar min andra vecka på jobbet och min andra vecka med frukost :) Även om det bara är smoothies så är det bättre än ingenting. Dessutom är det nyttigt. Bara massa frukt. Och kom inte med att jag borde äta "riktig" frukost. Jag har försökt men mår illa när jag äter frukost :( "En vanesak" Har jag fått höra. Men jag känner inte för att må illa flera mornar i rad bara för att kanske tillslut kunna äta "normal" frukost. Inte värt det. Så smoothiesar är det som gäller för mig :) .. Och jobbet går bra men det är lite tråkigt så kommer bara bli nu till sommarn, ska söka annat.

Idag har jag kommit hem från landet och haft en helmysig kväll med några kompisar. Jag blev fotograf nr 1 och fotade 2 kompisar som stod modeller. Visserligen bara med min mobilkamera men en systemkamera får vänta tills jag har råd med en :P
Blev rätt bra bilder ändå!
Ullis som modell :)
Elina som modell :)
(psst, kolla in hennes blogg där hon öppnar upp sig om det hemska hon fått stå ut med, så man får gåshud)

Denna söta bild på de underbaraste personerna får avsluta, halka inte på tvålen!


Kommentera gärna


Namn:

Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)


Website:


Kommentar:


RSS 2.0