åhoj!

2011-06-18, kl 04:23:23
Idag.. har det inte hänt så värst mkt. Jag kollade på film när jag vaknade. Insidious. Den sög! Hur kan folk kalla det skräck, inte läskig alls! Men det beror väl lite på vem man frågar skulle jag tro :P Skulle man fråga min kompis Zäta så skulle han säga att den var läskig. Bara för att han är lite lättskrämd ;) Men det skrev jag inte, shh. 
Sedan väntade jag på att Emelie skulle tvätta klart och sedan åkte jag hem till henne. Vi gick och åt kebab, köpte läsk och jag köpte mangopuré! Sååå gott. Vet att det är till för bebisar men det är gott :3
Vi gick hem till henne och sjöng singstar från ca 21.30 till 01.30 xD haha. Lite sjukt att vi höll på så länge men det var kul :D

Sen kollade vi på Water for elephants. Så skönt att se han "Edward" i en annan film än Twilight!!! Filmen var bättre än jag väntat mig faktiskt.
Nu så är det så här att jag och Emelie är lite knäppa i bollen.. Du förstår.. Vi är inte trötta ännu fastän ingen av oss sov länge alls idag! Lite skumt är det :o
Men CYA! ^^


Putte

Jaha så du prata inte med mig i skype? XD

2011-06-18, kl 04:23:23
Dashu

det låter fan som en grym helg :D

Metaltown var också bra och liseberg var en bra avslutning =)



Synd att du inte följde med, men bra att du hade kul ändå!

2011-06-18, kl 04:23:23 Website: http://lifebydashu.blogg.se/


Kommentera gärna


Namn:

Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)


Website:


Kommentar:


RSS 2.0