godmorgon

2011-06-16, kl 05:02:35
Nu har jag varit vaken länge. Men jag sov till kl va typ 17. Har ingen aning om hur jag kunde sova så länge men jag var trött och det var väl behövligt antar jag.
Nu tänker jag iaf inte sova förrän ikväll. Mina planer för dagen blir att ta mig till mammas jobb, jag har inte kommit iväg ännu :P

Inatt var det månförmörkelse. Men jag såg den inte för jag var inne hela natten men det hade varit kul att se den dock.
Nu ska jag fortsätta kolla filmer. Mitt tema för tillfället är disneyfilmer. Kollar på massa gamla filmer som Askungen, Snövit, Pocahontas och Herkules. Det är awesome :D
Nu har jag varit vaken länge. Men jag sov till kl va typ 17. Har ingen aning om hur jag kunde sova så länge men jag var trött och det var väl behövligt antar jag.
Nu tänker jag iaf inte sova förrän ikväll. Mina planer för dagen blir att ta mig till mammas jobb, jag har inte kommit iväg ännu :P
Inatt var det månförmörkelse. Men jag såg den inte för jag var inne hela natten men det hade varit kul att se den dock.
Nu ska jag fortsätta kolla filmer. Mitt tema för tillfället är disneyfilmer. Kollar på massa gamla filmer som Askungen, Snövit, Pocahontas och Herkules. Det är awesome :D

aina

Oj!Jag glömde då bort månen.

2011-06-16, kl 05:02:35 Website: http://ainalundqvist.blogg.se/


Kommentera gärna


Namn:

Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)


Website:


Kommentar:


RSS 2.0