dålig uppdatering

2011-11-11, kl 00:51:30
I know.. Skäms på mig, men jag kan inte säga att jag haft sådär jättemkt roligt att uppdatera om.
Fast jag har umgåtts en massa med min underbara älg och annat folk :) ♥ Det har varit skoj!
Nu ligger jag i sängen och ska fixa något att äta. Har inte ätit på hela dagen så dags nu även om jag fortfarande inte är hungrig.. Men mina händer skakar så jag tycker ändå att jag borde.
Jobbigast är väl att jag måste fixa något som är lätt att svälja.. Jag har nämligen ont i halsen så jag knarkar halstabletter och te :P 

Nej, nu ska jag fixa något att äta sen ska jag rita.. Måste bli klar med den innan lördag eftermiddag! Så dags att ge gärnet. Ge mig idéer? (a)
Jag ska göra något fint till en på Skanska som fick en son i september. Så tänkte att jag skulle skriva hela hans namn, vikt, längd, tid, göra något med hans stjärntecken.. Men hur jag ska fixa allt vet jag inte riktigt än. Så jag måste fundera lite :P 
Önska mig lycka till! :D


Kommentera gärna


Namn:

Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)


Website:


Kommentar:


RSS 2.0