fest

2011-10-29, kl 15:55:17
Mormors pärlhalsband på, klänning på, smink snart klart, hår naturligt lockigt.. Ikväll halloweenfest som gäller och jag ska va vampyr ;) Har till och med gjort eget fakeblod som smakar choklad! Det ni!
Vi ska vara runt 40 pers i en lokal för 50.. Varmt  kommer det bli men det kommer nog bli superkul :D Massa awesome människor som kommer!

Jag har inte bloggat så aktivt, inte heller kan jag lägga upp bilder just nu för jag hittar inte sladden till mobilen! Den har gått och gömt sig väldigt bra :(
Men så fort jag sminkat mig kan jag ta några dåliga webcam-bilder så att du får se vilken supercool vampyr jag kommer är! 
Sitter just nu dock i Bellas oversize kofta som är superskön! Så den tänker jag fråga om jag kan få (a) Hoppas hoppas! :D



Kommentera gärna


Namn:

Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)


Website:


Kommentar:


RSS 2.0