I've never lit a match, with intent to start a fire

2011-10-15, kl 02:56:00

Idag har jag varit på bio med några underbara personer och sett Fright night i 3D. En jättekul film måste jag säga :) Så den tycker jag att ni borde se!



När jag kom hem så plockade jag fram en klänning jag ska ha imorn när jag ska stå modell.. För andra gången i mitt liv. Förvånar mig sj alltså igen med att frivilligt ställa mig framför kameran som någon annan än jag håller i. Usch, det är lite nervöst >.< Får se om jag köper någon bild :P
Sen lekte jag lite med plattången oxo, gjorde lockar i håret. Som självklart släppte efter ett tag även fastän jag använde hårspray. Hatar det med mitt hår.. Jobbigt att styla xD
Men lite fint blev det ändå :3

Nu ska jag se film, sen sova! Säger godnatt, slänger in en bild på mig i lockade håret och självklart..

RSS 2.0