me? model? :o

2011-10-17, kl 22:26:37
Bilderna blev asbra :) Riktigt nöjd faktiskt! Köpte 4 st, men ångrar lite att jag inte köpte en 5e. Ah well, jag överlever! Har fått många fina kommentarer på fb, och några som sagt att/undrat om jag inte borde bli modell.
Kan inte säga att jag kan se mig som en modell xD Så nej. Känner mig inte riktigt jättebekväm bakom kameran.. :P Men någon gång såhär ibland funkar :) 4 bilder som sagt så jag lägger inte upp dom i orginalformat, ni får anstränga er genom att klicka på bilderna om ni vill se dom på lite närmare håll ;P Haha



Nu lyssnar jag på Evanescence - Lose control. Skön låt :P 
Imorn ska jag rymma ytterligare lite mer hemifrån! Ska spendera tid i Huddinge från tisdag till lördag. Så bloggen kommer inte bli uppdaterad så mkt direkt och mamma får vara utan mig lite mer ;) Stackarn säger att hon saknar mig så mkt. Men hon vet att jag älskar henne :) ♥ Även om jag är lite dålig på att säga det :/ Men det är liksom lite svårt.. Har mina issues med dom 3 orden. Aja..


Kommentera gärna


Namn:

Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)


Website:


Kommentar:


RSS 2.0