min åsikt om Buried (spoilervarning!!!)

2011-11-01, kl 00:12:21



Den här filmen Buried, är den SÄMSTA filmen jag NÅGONSIN sett!!!!!!!!!
Allt den handlar om är att en snubbe Paul Conroy, blir nergrävd i en kista under marken med en mobil, en tändare och en kniv. Han ligger där i under hela filmen, ringer samtal till regeringen som är helt fucked upp. I 1½ timme ser man bara honom få panik medan han ringer till folk och så.. Han dör även i kistan så slutet sög det med.. Vet inte vad jag ska säga.. Jag ser INTE om den här filmen!! Verkligen inte. Den sämsta filmen som någonsin gjorts enligt min åsikt!


Alexandra

jag har oxå sett den dära... och vet du vad? den sög! ;O

pusspårej kusin :*<3

2011-11-01, kl 00:12:21 Website: http://cheze.blogg.se/


Kommentera gärna


Namn:

Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)


Website:


Kommentar:


RSS 2.0