på rymmen

2011-10-13, kl 02:50:55
God natt alla nattugglor! :)
Jag har enligt mamma varit på rymmen väldigt mkt den här veckan, förstår inte alls vad hon menar ;) haha. Jag kom hem i söndags natt efter min vecka i skåne och åkte direkt till en kompis, sen kom jag hem i måndags natt och sov hemma. Åkte iväg på tisdag eftermiddag till älgen och sov där. Vi hade jättekul med film, singstar och vi båda hade våra moments utan röster idag >.< Men nu är jag hemma iaf. Kom med sista tåget hem för jag och Emelie kollade på 2 skräckfilmer! :D Den första hoppade jag faktiskt till på en gång! OMG. Sånt händer mig aldrig :P Men resten av filmerna va det som vanligt. Vi såg orginalen av One missed call, alltså de japanska versionerna. Dom är mkt bättre på att göra skräckfilmer i Japan!

Får se vad som händer imorn om jag håller mig hemma eller inte :P haha 

Men nu ska jag väl typ.. lägga mig och se en film tills jag somnar eller något annat roligt! Har iaf uppdaterat bloggen något nu :)


Kommentera gärna


Namn:

Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)


Website:


Kommentar:


RSS 2.0