surprise

2011-10-27, kl 05:13:19

Idag fick mamma en överraskning när hon vaknade! Jag hade satt min klocka på 04.45.. Nej jag vaknade inte då.. Jag försöker vända tillbaka dygnet så jag sov så länge jag kunde igår och låg sedan kvar i sängen och kollade på film för att spara så mkt energi som möjligt så nu ska jag vara vaken till ikväll. Nog om det, tillbaka till ämnet. Jag hade satt klockan på 04.45 så att jag skulle ha koll på vilken tid jag skulle börja fixa frukosten :P Försökte minnas tillbaka flera år för att minnas hur mkt kaffe/vatten man ska ha när man brygger kaffe. Kom iaf ihåg rätt så jag fick godkänt av mamma ;)


bilden är självklart tagen från google ;P

Nu ska väl jag sj fixa en smoothie eller något :) Får ser vad vi har annars väntar jag tills affären öppnar och köper saker att ha i den.
Dagens snälla gärning √

 


farmor

Oj vilken läcker frukost å nyttig. Visst var det exakt som bilden så klart.Kram på er

2011-10-27, kl 05:13:19

Kommentera gärna


Namn:

Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)


Website:


Kommentar:


RSS 2.0