älskar min mamma ♥

2011-09-29, kl 00:18:50
Det var en gång en kille som var 16 år vars mamma hade ett öga och pojken skämdes väldig mycket över att hon var enögd. En dag kom hon till skolan för att hälsa på, hon gick in i klassrummet och alla stirrade på henne. Han skällde ut henne och sprang hem gråtande, nästa dag när han gick till skolan mobbade eleverna hans mamma, han sprang återigen hem för att sedan rymma hemifrån, från sin mamma och från sitt hus.
Tiden gick och pojken blev äldre, gifte sig, skaffade barn och en dag kom mamman och hälsade på. Han öppnade dörren och hans barn skrattade åt henne, han skrek: Vad vill du? Försöker du skrämma mina barn eller?!

Efter ett år kom grannarna och sa: Din mamma har dött.
Han brydde sig inte, en vecka senare fick han ett brev skrivet av sin mamma...
"Förlåt min son, det var inte meningen att skämma ut dig, men när du var liten
var du med om en olycka och förlorade ditt öga så jag gav dig mitt ena öga."


Respektera kvinnan som födde dig! ♥


Tog den här texten fån fb. Den är sjukt sorglig och det riktigt gör ont när man läser den, men kände ändå att jag ville dela med mig av den här. 




Farmor

KRAM

2011-09-29, kl 00:18:50

Kommentera gärna


Namn:

Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)


Website:


Kommentar:


RSS 2.0