fina du

2011-09-27, kl 01:01:29
Du betyder jätte mycket för mig, du gör mig glad..du är underbar. Jag skulle kunna göra så mycket för dig. Allt jag vill är att du ska vara lycklig och må bra. Men jag finns där för dig när du inte är de, fast det vet du redan   Jag vill inte tänka mig ett liv utan dig, skulle inte klara av det..för vill aldrig förlora dig. Vill sitta och dricka saft med bullar tills vi blir gamla med rullator typ
blabla
"Du betyder jätte mycket för mig, du gör mig glad..du är underbar. Jag skulle kunna göra så mycket för dig. Allt jag vill är att du ska vara lycklig och må bra. Men jag finns där för dig när du inte är de, fast det vet du redan :) Jag vill inte tänka mig ett liv utan dig, skulle inte klara av det..för vill aldrig förlora dig. Vill sitta och dricka saft med bullar tills vi blir gamla med rullator typ ♥"

Detsamma älgen, du är bäst :) ♥




Kommentera gärna


Namn:

Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)


Website:


Kommentar:


RSS 2.0