monster

2011-09-23, kl 09:23:07

Gooooooooooooooooooooooooodmorgon!
Eller något :P Jag är så trött att jag inte kan fokusera så jag sitter här med min monster i handen.

Spammad har man blivit här på bloggen oxo. Emelie min fina älg har kommenterat massvis med inlägg idag. Yay :D Det är kul med kommentarer!
Veronica Maggio spelas på radion och jag måste säga att jag börjar gilla hennes låtar O.o Say whaat? Men det är sant. Jag börjar gilla hennes låtar, dom är.. Tcha.. Mysiga på något sätt >.<

Pallar inte jobba men nu är det snart helg så jag ska väl sätta fart, inte för att det fanns något att göra alls senast jag kollade. Ska kolla igen nu. Men hoppas det har kommit lite grejer att plocka så att jag inte somnar :O
Ha en bra dag knasbollar!



Kommentera gärna


Namn:

Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)


Website:


Kommentar:


RSS 2.0