oh come on

2011-09-26, kl 08:28:37
Nu har jag jobbat i en timme och jag är sjukt pepp :D Allt gick så lätt oxo, jag bara flög fram överallt! Tänkte att wow, vf har det inte gått såhär bra annars? O.o Så kollar jag ner på fötterna för jag märkte att folk på jobbet gjorde det när dom såg mig. Jag tänkte att: Jaa? Jag har likadana skor som dig? Är det så intressant? :o
Ja, så kollade jag ner iaf och insåg att jag hade mina vanliga skor på mig. Typiskt att jag skulle glömma att byta skor och lura mig sj. Så nu har jag bytt till mina tunga arbetsskor och är redo för resten av dagen.

Någon som vill byta skor? Sköna skor mot mina arbetsfängelseskor? :D Du skulle vara en ängel då! Haha
Nej, back to business!



Kommentera gärna


Namn:

Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)


Website:


Kommentar:


RSS 2.0