ingen pulka

2012-01-29, kl 00:28:40
Idag var det meningen att jag skulle med massa fina människor till Lida friluftsnånting.. Men det blev inte av. Vaknade av att det kändes som nålar eller typ knivar som högg i magen. Inte behagligt nånstans och jag hade svårt att röra mig pga det så jag kände mig inte direkt taggad inför att gå upp och ner i en backe. Nej, så jag blev hemma idag så fick inte inviga mitt tefat. Det får bli nån dag i veckan ist :o

På tisdag ska jag till arbetsförmedlingen. Längtar inte direkt :P Förutom det har jag nog inga planer inför nästa vecka.. Utom att jag och B2 ska träna, träna, träna! Och att jag ska firas tillsammans med min man. :D Imorn ska jag hem till min B2 oxo, fira hennes pappa lite sådär :)



Kommentera gärna


Namn:

Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)


Website:


Kommentar:


RSS 2.0