ny header, nytt jobb

2012-01-31, kl 21:37:24
Yaaay, kan knappt tro det sj hur snabbt det gick! :D Jag gick till cafét imorse runt 10 och fick svar idag 15.25 om att jag fått jobbet! Så jag börjar imorn :D Ska iaf provjobba och se om dom blir nöjd med mig. Så ska göra mitt allra bästa!
Det roliga är ju att idag va jag på mitt första introduktionsmöte hos arbetsförmedlingen oxo xD Antar att jag kan skriva ut mig då efter att ha varit inskriven i endast några dagar. Haha

Är sjukt nervös inför imorn bara. Men det ska nog gå bra :) .. hoppas jag..
Snart läggdags då eftersom att jag ska upp vid 6. 

mikis

fortsätt vara inskriven, bara de att du säger att du inte är aktivt sökande :P

2012-01-31, kl 21:37:24

Kommentera gärna


Namn:

Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)


Website:


Kommentar:


RSS 2.0