21/3 modelling day

2012-03-24, kl 20:33:17
I onsdags var jag ute i naturen tillsammans med söta Camilla, Mille och en Danne. Mille stod modell och Danne var fotograf. Även jag va lite fotografig av mig och fotade behind the scenes bilder med min professionella mobil ;)
Så nu sitter jag här och redigerar behind the scenes bilderna och väntar på att Mille ska festa klart så att hon kan maila bilderna som Danne tog. Jag vill oxo se dom :) 

Har sett några av dom på hennes dA (deviantart) och bland dom fick jag en favorit! Jag såg den och fick ett ryck att den vill jag testa redigera! Orginalet är magiskt med ljuset i bakgrunden men jag ville testa att redigera den lite så som jag tycker om att redigera mina bilder :) Tänkt och gjort, här är min redigering: 

orginal - redigerad

Nu ska jag fortsätta med min redigering och väntan :P




Kommentera gärna


Namn:

Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)


Website:


Kommentar:


RSS 2.0