jobb och klippning

2012-03-20, kl 00:24:58
Se där ja, idag gick jag till mammas jobb för att snacka jobb med C efter typ sådär 2½ timmes sömn. (Nej, tycker egentligen inte om att skriva folks första bokstav när jag nämner dom för det känns allmänt töntigt men i detta fallet gör jag det..) Hatar att inte kunna somna D:
Det gick bra och så iaf, hon gick igenom programmet jag kommer jobba i sen och det verkade lätt så jag kommer komma in i detta ganska fort :) Börjar i mitten av april så det är ett tag kvar men ändå, det är något. 

Måste även ringa chefen på caféet igen, då han inte ringde upp förra veckan som han sa och jag har fortfarande inte fått min lön -.-'
Efter att jag samtalat på mammas jobb så gick jag och hälsade på lite folk där som jag lärde känna lite när jag jobbade där innan. Det va kul ^^ Sedan bar det av ut i den småsnöiga stormen ute, usch. Väl hemma sov jag lite och sedan for vi iväg hem till Jeanette (min superfina frisör), efter att vi plockat upp B2 då. Så jag, mamma, B2 och Bella fick idag finfina klippningar. Bild på resultatet lär jag väl lägga upp senare men nu tänkte jag sova då jag inte sovit så bra idag. Cya :D


Sandra

Söt du är!! ;) Tack. Jo det syntes nog inte speciellt mkt på mig när jag var liten. Det gör det ju nästan inte på nån som blir mobbad, tyvärr. Jaaaa fan nu trivs jag med mig själv och är bara glad för den jag är och för den jag blivit :) Älskar dig också vännen, massor! <3

2012-03-20, kl 00:24:58 Website: http://livetarvackert.wordpress.com/


Kommentera gärna


Namn:

Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)


Website:


Kommentar:


RSS 2.0