riga

2012-03-19, kl 02:11:01
Wohoo! Jag mår bättre! Ett glatt nattsinlägg från en glad tjej som vågade sig på att äta en skål med fil och flingor för sisådär 4 timmar sen eller så och kunnat behålla den :D

Jag ska nu bara gå och borsta tänderna för att sedan drömmar om soliga sommardagar på stranden utan bekymmer! ;) Och sedan vakna tidigt imorn för att gå och snacka om en-veckas-jobbet på mammas jobb. 

Gick igenom bilderna på datorn lite snabbt och hittade bilderna från Riga-kryssningen jag och några andra va på i slutet av november förra året. Då hade jag min älskade sony ericsson som inte fungerar längre men hade en kamera på 8mp vilket gjorde mig glad, R.I.P ♥ Nu får jag nöja mig med min htc tills jag har råd med en systemkamera :P Men iaf. Det var 2 bilder på den kryssningen som gjorde mig extra nöjd med mig sj :) Jag gillar dom starkt så tänkte dela med mig lite till bloggen. 

Den här första är från julmarknaden vi var på


Denna tog jag på väg tillbaka till båten




Kommentera gärna


Namn:

Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)


Website:


Kommentar:


RSS 2.0