årets mål

2013-01-10, kl 03:30:00
Mitt mål under året, jag fixar aldrig nå nyårslöfte eller så.. Men nu jävlar ska jag ha ett mål! Ett mål att träna oftare, bli mer hälsosam och tappa lite vikt. 

Peppa, peppa! 

Nyår spenderade jag med min älg på Harrys. Kul var det! :D 
Snart fyller jag 21 också, då jävlar! Vet inte hur jag kommer fira än, men folk verkar planera att spela biljard den dagen så jag tänkte väl dra in till Harrys igen med dom som vill vara med och fira mig. 

En tråkig nyhet är att min mosters man dog i tisdags.. R.I.P Fred ♥
Så jag blev hemskickad från jobbcoachen och tillsagd att bara komma dit om jag orkade eller ville ha något annat att tänka på. Min coach är så söt :)
Hoppas jag för nå dumt jobb snart! Motivationen är på 0 då ingen verkar vilja ha en..

Nu ska jag gosa ner mig i sängen med min snarkande bebis! God fortsättning på er! :D

Bebis ♥


Kommentera gärna


Namn:

Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)


Website:


Kommentar:


RSS 2.0