krokodiler kan inte flyga

2013-01-13, kl 02:27:00
Festen igår var sjukt kul! Vi spelade ölspel och pratade hela natten lång, jag fick en ny kompis som fyller år samma dag som mig fast hon är ett år äldre, wiie! Så då kanske hon och hennes kille följer med till Harrys när vi fyller år. Tagga tagga! 
Cidern var god, så han som tipsa om den får behålla sina pengar och jag har fått en nu god dricka att köpa ^^ 

Idag har jag bara sovit, jag försov mig så jag ska följa med älgen imorn istället och hjälpa henne välja bågar. Så blir att försöka dygna idag så att jag vänder tillbaka dygnet igen. Ska även förbi Efla på tisdag och hjälpa henne få in musik på sin iphone så att hon kan ha lite roligare ringsignaler. 

Väntar nu på att Niklas ska ta sig hit, ska bjuda honom på en bit älgkött och sen vet jag inte om han ska sova eller inte :P

Önska mig lycka till med mitt dygnande! Haha


Kommentera gärna


Namn:

Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)


Website:


Kommentar:


RSS 2.0