sjukling

2013-05-21, kl 22:02:00
Hejsan hoppsan!
Här ligger jag i min säng och tycker synd om mig själv, hostar sönder halsen och dränker mig i te som på nå vis smakar termos.. Men vad gör man inte för att bli frisk? 

Jag har varit duktig idag och skrivit massa recept i word, lagt in fina bilder osv. Det är min och Älgens receptbok jag hållt på med, som kommer innehålla våra favoritrecept! Woop woop! 
Och när jag gick igenom min Dropbox (dit synkas alla kamerabilder när jag tar dom, så om jag raderar dom på telefonen så har jag en back-up där) för att hitta bilder på mat vi gjort, så hittade jag denna väldigt tjusiga bild som jag känner att jag kan bjuda på.
Kanske finns det en annan sjukling där ute som råkar klicka in sig på min blogg och då kanske jag lyst upp dennes sjukt jobbiga sjukdag.


... Jag har ingen förklaring till bilden tyvärr, föturom att det jag har på huvudet är en sådan mössa med hål i som man använder när man gör slingor, det är mammas. Jag gjorde aldrig några slingor i mitt hår med denna snyggingmössa. 




Tuck

Hahahaha åh, min älg då! x'D <3

2013-05-21, kl 22:02:00

Kommentera gärna


Namn:

Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)


Website:


Kommentar:


RSS 2.0