tenta

2014-09-24, kl 15:49:17
Då har man haft sin första tenta då. Hur det gick vet jag verkligen inte. Jag hoppas det gick bra men det känns ju lite sådär halvt. 
Nu sitter man och är på väg hem för att ta en liten paus innan man börjar på hententan som ska in på fredag. Ja.. ingen vila här inte. 
 
Slut i huvudet är jag, vill egentligen bara ta det lugnt när jag kommer hem. 
 
Jaja, vad ska man göra? 
Smått irriterad över att min ena hörlur slutat fungera så jag kan inte booma musik som jag brukar. Varför händer detta? Kan någon förklara varför det måste hända? Tycker ändå att jag är försiktig med dom. 
 
 
Trött tjej, hej! 

mamsen

Håller tummarna för att det gick bra, ang hörlurarna gör dom väl inte bästa kvalitet för att man måste köpa nya oftare puss älskar dig <3

2014-09-24, kl 15:49:17

Kommentera gärna


Namn:

Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)


Website:


Kommentar:


RSS 2.0